Jūs esate čia

Neste MY Renewable Diesel

„Neste MY Renewable Diesel“ dyzelinas yra hidrintas augalinis aliejus (HVO), gaminamas iš 100 % tvariai gaunamų atsinaujinančių žaliavų, pavyzdžiui, panaudoto kepimo aliejaus ir gyvūninių riebalų iš maisto pramonės atliekų, todėl, palyginti su iškastiniu dyzelinu, degalų gyvavimo ciklo metu išmetama iki 90 %* mažiau šiltnamio efektą sukeliančių dujų (ŠESD). Jis visiškai suderinamas su visais dyzeliniais varikliais ir dabartine dyzelinių degalų platinimo infrastruktūra – nuo naftos perdirbimo gamyklos iki degalinių ir galutinių vartotojų. „Neste MY Renewable Diesel“ dyzelino iš atsinaujinančių žaliavų  cheminė sudėtis panaši į iškastinio dyzelino cheminę sudėtį. Tai reiškia, kad jį galima naudoti vietoje iškastinio dyzelino. Įmaišomuosius arba pakaitinius degalus galima naudoti nieko nekeičiant – grynus arba sumaišytus bet kokiu santykiu. 

„Neste MY Renewable Diesel“ – švarūs efektyvūs degalai

Skirtingai nuo iškastinio dyzelino, „Neste MY Renewable Diesel“ dyzeline iš atsinaujinančių žaliavų nėra aromatinių medžiagų ar priemaišų. Dėl to degalai sudega maksimaliai efektyviai. Didelis cetaninis skaičius užtikrina efektyvų ir švarų degimą, todėl variklis išlieka švaresnis, nei naudojant tradicinį biodyzeliną (RRME). Todėl „Neste MY Renewable Diesel“ dyzeliną iš atsinaujinančių žaliavų naudojantiems transporto priemonių parkams paprastai reikia mažiau techninės priežiūros. 

„Neste MY Renewable Diesel“ dyzelinas iš atsinaujinančių žaliavų puikiai tinka labai šaltoms oro sąlygoms (iki -32 °C). Jo eksploatacinės savybės šaltuoju metų laiku yra geresnės nei iškastinio dyzelino, nes dėl didelio cetaninio skaičiaus variklis geriau įsibėgėja ir geriau reaguoja į akceleratoriaus veikimą.

Be to, „Neste MY Renewable Diesel“ dyzeliną iš atsinaujinančių žaliavų  galima ilgai sandėliuoti, nes jo kokybė dėl to neblogėja ir nesikaupia vanduo. Įmonėms, kurios skirtingais metų laikais degalų sunaudoja skirtingai, tai gali padėti sutaupyti nemažai degalų.

*) ŠESD kiekio sumažinimo procentinė dalis skiriasi, atsižvelgiant į konkretaus regiono teisės aktus, kuriuose numatyta skaičiavimo metodika (pavyzdžiui, Europos Parlamento ir Tarybos direktyva (ES) 2018/2001 (RED II) Europoje ir Kalifornijos mažai anglies dioksido į aplinką išskiriančių degalų standartas (LCFS) JAV), ir į gaminiui gaminti naudojamų žaliavų derinį kiekvienoje rinkoje.