NESTE mokėjimo kortelės

Kaip galiu pasikeisti NESTE mokėjimo kortelės limitą?

Savarankiškai pakeisti ar priskirti NESTE mokėjimo kortelėms limitus, stebėti kortelių likučius, blokuoti korteles, matyti informaciją apie pirkimus kortelėmis, užsakyti papildomas korteles galite NESTE ekstranete. Kviečiame prisijungti, registruojantis šioje nuorodoje. Taip pat limitus gali pakeisti ir NESTE klientų aptarnavimas, gavęs prašymą el. paštu korteles@neste.com su pageidaujamais menesio ir/ar dienos limitais bei kortelių numeriais, kurioms minėti limitai turi būti taikomi.

Kaip užsisakyti papildomas korteles NESTE ekstranete?

Papildomas mokėjimo korteles per NESTE ekstranetą gali užsisakyti tik įmonės. Norėdami užsisakyti papildomų NESTE mokėjimo kortelių maloniai prašome prisijungti prie NESTE ekstraneto. Prisijungus spauskite „Papildomų kortelių užsakymai“, tuomet pasirinkite kortelės tipą/-us (PK1 skirtos visų degalų rūšims, ADBLUE ir stiklų plovikliui, PK4 skirtos tik FUTURA dyzelinui, ADBLUE ir stiklų plovikliui, PK5 skirtos viems dyzelinams, ADBLUE ir stiklų plovikliui) bei nurodykite užsakomų kortelių skaičių. „Informacija ant kortelės" ir „Informacija sąskaitoje“ - įrašykite norimą informaciją (pvz. automobilio numerius, naudotojo vardą, pavardę ar kt.). „Dienos ir mėnesio limitai“ - nustatykite norimus limitus. Suvedus visus duomenis spauskite „Tęsti“. Patikinkite suvestą informaciją ir pabaikite užsakymą paspaudę „Patvirtinti". Primename, kad užsakydami naujas korteles galite pakeisti užrašus, esančius ant kortelių, bei susikurti savo PIN kodą. Taip pat NESTE ekstranete galima rasti kvtio kopoją - ją išsisaugoti arba atsispausdinti.

Ką daryti jei suvedus neteisingai PIN kodą užblokavau NESTE mokėjimo kortelę?

3 kartus suvedus neteisingai PIN kodą, NESTE mokėjimo kortelė yra užblokuojama tik tame mokėjimo terminale, kuriame vedėte PIN kodą ir tik 24 valandoms. Jei prisiminėte PIN kodą, kortele galite naudotis kitame mokėjimo terminale arba bet kurioje kitoje NESTE degalinėje. O praėjus 24 val. galėsite pilti degalus ir tame mokėjimo terminale, kuriame neteisingai suvedėte PIN kodą.

Kaip gauti PVM sąskaitą faktūrą?

PVM sąskaitos faktūros pateikiamos vienu iš trijų būdų: per EPAY sistemą, e. sąskaita per interneto banką arba popierinė PVM sąskaita faktūra registruotu paštu. PVM sąskaitos faktūros pateikimo būdą pasirenkate anketoje, kortelių užsakymo metu. PVM sąskaitų faktūrų pateikimo būdą galite keisti susisiekę su mumis el. paštu korteles@neste.com arba tel. (8 5) 212 3357. Paskutinių 6 mėnesių PVM sąskaitas faktūras galite rasti savitarnos svetainėje NESTE ekstranetas.

Ar galima gauti PVM sąskaitą faktūrą el. paštu?

El. paštu PVM sąskaitų faktūrų mes nesiunčiame. Siūlome naudotis patogia EPAY sąskaitų pateikimo sistema. Naudojantis EPAY sistema, kaskart kai yra patalpinama nauja sąskaita, el. paštu Jūs gaunate pranešimą iš EPAY, kad Jums patalpinta nauja PVM sąskaita faktūra. Laiške būna nuoroda, ją paspaudus ir prisijungus prie EPAY sistemos, Jūs galite matyti, atspausdinti ar išsisaugoti kompiureyje PVM sąskaitą faktūrą.

Kaip užsisakyti EPAY paslaugą?

Užsakyti paslaugą galite pildydami NESTE kortelių užsakymo anketą, pateikdami savo duomenis prie naujo EPAY vartotojo arba užpildę ir atsiuntę EPAY užsakymo anketą. Mes Jums užsakysime EPAY paslaugą ir el. paštu gausite prisijungimus. EPAY paslauga yra nemokama.

Kaip užsisakyti e. sąskaitą per interneto banką?

Prisijungus prie interneto banko, spauskite e. sąskaitos ir užsisakykite naują e. sąskaitą iš UAB „Neste Lietuva”. Jums reikės nurodyti NESTE kliento arba kliento operacijos numerį. Interneto banke matysite paskutinių 12 mėnesių PVM sąskaitas faktūras. Daugiau informacijos apie e. sąskaitos pateikimą interneto banke užsakymą teiraukitės savo paslaugos teikėjo.

Kaip pasididinti kredito limitą?

Kredito limito keitimo prašymą galite pateikti savitarnos svetainėje NESTE ekstranetas arba užpildę ir atsiuntę mums NESTE kortelių anketą el. paštu korteles@neste.com. Anketą galite rasti mūsų tinklapyje. Kartu su kredito prašymu svarbu pateikti naujausius įmonės finansinius dokumentus: pelno nuostolio ataskaitą bei balansą arba pajamų deklaraciją.

Kaip prisijungti prie Ekstraneto?

Tam, kad galėtumėte prisiregistruoti prie NESTE ekstraneto, Jums reikia sulaukti bent vienos PVM sąskaitos faktūros, nes registracijai reikalingi duomenys iš PVM sąskaitos faktūros. Gavę PVM sąskaitą faktūrą, atidarykite tinklapį, spauskite „Registracija“ ir suveskite prašomus duomenis, kuriuos rasite PVM sąskaitoje faktūroje. Prisijungimai Jums bus atsiųsti Jūsų nurodytu el. paštu.

Kaip prisijungti prie NESTE ekstraneto jei gavau pirmą sąskaitą?

Užeikite www.neste.lt, paspauskite „Ekstranetas“. Suraskite KAIP TAPTI NESTE EKSTRANETO VARTOTOJU? ir spauskite „Registruotis prie ekstraneto“. Pasirinkite kas esate: privatus klientas ar įmonė. Suveskite savo dumenis į laukelius taip, kaip nurodyta pavyzdžiuose virš laukelių. Spauskite „Paieška". Sėkmingai prisiregistravus Jums bus atsiųstas vartotojo ID ir slaptažodis. Dagiau informacijos apie ekstranetą el. paštu korteles@neste.com arba tel. (8 5) 212 3357.

Per kiek laiko pagaminate ir atsiunčiate korteles?

Kortelės pagaminamos per 5-7 darbo dienas. Korteles išsiųsime registruotu paštu. PIN kodai taip pat bus išsiųsti registruotu paštu kitą darbo dieną po kortelių išsiuntimo. Pristatymas gali užtrukti iki 4 darbo dienų.

Kodėl reikia pateikti akcininkų, galutinių naudos gavėjų duomenis?

Prieš pradėdama verslo santykius su potencialiais tiekėjais, klientais ir kitais partneriais NESTE prašo pateikti akcininkų, naudos gavėjų bei vadovybės narių asmens duomenis. Daugiau informacijos galite rasti mūsų tinklapyje.

Per kiek laiko įskaitomi mokėjimai?

Darbo dienomis mokėjimai įskaitomi du kartus per dieną: 10:30 val. ir 17 val. Atliekant pavedimus iš SWEDBANK, SEB ir LUMINOR bankų, teisingai užpildžius pavedimus (tinkamoje vietoje nurodant kliento operacijos numerį), mokėjimai įsiskaito automatiškai per 30 min. Atliekant mokėjimus iš kitų bankų (MEDICINOS BANKAS, ŠIAULIŲ BANKAS ir kt.) pakanka nurodyti kliento operacijos numerį laukelyje „Mokėjimo paskirtis“. Jeigu norite, kad mokėjimas būtų įskaitytas greičiau, darbo valandomis galite atsiųsti pavedimo kopiją el. paštu korteles@neste.com.
1) Atliekant pavedimą iš SWEDBANK banko į NESTE SWEDBANK banko sąskaitą, skiltyje „Mokėtojo kodas“, Jums reikia pasirinkti (paspaudus rodyklę): „Kliento kodas“. Tuomet dešiniau atsiranda laukelis ir Jame reikia suvesti kliento operacijos numerį: 78******;
2) Atliekant pavedimus iš SEB banko į NESTE SEB banko sąskaitą, skiltyje „Mokėtojo kodo tipas“ turite pasirinkti „Kliento kodas“ ir ten įrašyti savo kliento operacijos numerį: 78******;
3) Atliekant pavedimą iš LUMINOR banko į NESTE LUMINOR banko sąskaitą, skilties „Mokėtojas“ laukelyje „Kliento tipas" pasirinkite „Privatus" arba „Organizacija", laukelyje „Identifikavimo tipas" pasirinkite „Kliento kodas gavėjo/mokėtojo IS“ ir į laukelį „Identifikavimo kodas" įveskite savo operacijos numerį: 78******;
4) Atliekant mokėjimus iš kitų bankų (MEDICINOS BANKAS, ŠIAULIŲ BANKAS ir kt.) pakanka nurodyti kliento operacijos numerį laukelyje „Mokėjimo paskirtis“. Mokėjimai įskaitomi du kartus per dieną 10:30 val. ir 17 val.

Kaip teisingai užpildyti pavedimą, kad mokėjimas įsiskaitytų automatiškai per 30 min.?

Atliekant pavedimą iš savo SWEDBANK banko sąskaitos į NESTE SWEDBANK banko sąskaitą skiltyje „Mokėtojo kodas“, Jums reikia pasirinkti (paspaudus rodyklę): „Kliento kodas“. Tuomet dešiniau atsiranda laukelis ir Jame reikia suvesti kliento operacijos numerį: 78******. Atliekant pavedimus iš savo SEB banko sąskaitos į NESTE SEB banko sąskaitą, skiltyje „Mokėtojo kodo tipas“ Jums reikia pasirinkti „Kliento kodas“ ir ten įrašyti savo kliento operacijos numerį: 78******. Atliekant pavedimą iš svao LUMINOR banko sąskaitos į NESTE LUMINOR banko sąskaitą, skilties „Mokėtojas“ laukelyje „Kliento tipas" pasirinkite „Privatus" arba „Organizacija", laukelyje „Identifikavimo tipas” pasirinkite „Kliento kodas gavėjo/mokėtojo IS“ ir įveskite savo operacijos numerį. 78******.

Ar privatus asmuo gali įsigyti NESTE mokėjimo kortelę?

Taip, privačiam asmeniui siūlome dviejų tipų NESTE mokėjimo korteles: debetines arba kreditines. Daugiau informacijos sužinosite NESTE svetainėje. arba kreipdamiesį į NESTE klientų aptarnavimą tel. (8 5) 212 3357 arba el. paštu korteles@neste.com.

Ar skiriasi NESTE nuolaidų kortelės ir NESTE mokėjimo kortelės privačiam asmeniui teikiamos nuolaidos?

Taip, NESTE nuolaidų kortelės ir NESTE mokėjimo kortelės, skirtos privačiam asmeniui naudos bei pirvalumai skiriasi. Daugiau informacijos apie NESTE nuolaidų kortelę rasite šioje nuorodoje. Daugiau informacijos apie NESTE mokėjimo korteles rasite šioje nuorodoje.

Per kiek laiko gausiu atskaymą dėl kredito suteikimo?

Informuojame, kad apie sprendimą dėl kredito suteikimo pranešame per 14 darbo dienų. Gavus kredito skyriaus teigiamą atsakymą, paruošiame sutartį ir atsiunčiame Jums ją el. paštu. NESTE mokėjimo korteles (-ę) pagaminame per 5 darbo dienas po kredito patvirtinimo ir išsiunčiame ją (-as) registruotu paštu. PIN kodai (-as) taip pat išsiunčiamas registruotu paštu kitą darbo dieną po kortelių (-ės) išsiuntimo.