Jei praradote/atradote kortelę

Jeigu praradote NESTE mokėjimo kortelę, užblokuokite kortelę prisijungę prie NESTE ekstraneto arba praneškite telefonu (8 5) 212 3357 bet kuriuo paros metu – būtina žinoti visą prarastos kortelės numerį arba paskutinius 4 numerio skaičius.

Jei pranešėte apie prarastą kortelę telefonu, užpildykite pranešimą apie kortelės užblokavimą ir išsiųskite jį el. paštu korteles@neste.com arba faksu (8 5) 212 3194. Pranešimo formą galite rasti šio puslapio dešinėje arba apačioje, priklausomai nuo naudojamo įrenginio.

Jeigu radote NESTE mokėjimo kortelę, užpildykite pranešimą apie kortelės atblokavimą ir išsiųskite jį el. paštu korteles@neste.com arba faksu (8 5) 212 3194. Pranešimo formą galite rasti šio puslapio dešinėje arba apačioje, priklausomai nuo naudojamo įrenginio.

Primename, kad NESTE mokėjimo kortelės yra apsaugotos PIN kodu. Jeigu prarasite kortelę be PIN kodo, niekas ja pasinaudoti negalės. Todėl rekomenduojame nelaikyti PIN kodo kartu su kortele ir nerašyti jo ant kortelės.

Daugiau informacjos tel. (8 5) 212 3357, el. paštu korteles@neste.com.

NESTE klientų aptarnavimo darbo laikas: pirmadienį-penktadienį 8.00-17.00 val.