Kiti klausimai

Kaip galėčiau peržiūrėti degalinės video įrašą?

Video įranga NESTE degalinėse įrengta saugumo tikslais. Vaizdo medžiaga yra pateikiama tik teisėsaugos institucijoms. Dėl asmens apsaugos duomenų įstatymo jokios vaizdinės medžiagos mes pateikti negalime. Taip pat negalime pateikti informacijos apie automobilį (modelis, valstybinis numeris ir kt.).

Ką daryti, jei nutraukiau degalų pistoletą?

Nutraukus deglų pistoletą arba kitokiu būdu pažeidus degalinės įrangą ir jeigu degalai nebėga ant žemės, prašome pranešti klientų linijos numeriu 1857 ir elgtis pagal operatoriaus nurodytas instrukcijas. Jokiu būdu nesujunginėkite pistoleto / netaisykite įrangos patys ir nepalikite nepranešę.

Pastebėjau, kad ant dyzlino pistoletų yra uždėtas papildomas prietaisas. Kam jis skirtas?

Ant kai kurių dyzelino pistoletų sumontuotas papildomas prietaisas yra TRUCK + degalų pylimo sistemos, kuriai nereikalinga degalų kortelė, skaitytuvas. TRUCK+ sistema leidžia sutrumpinti pylimo laiką ir užtikrina saugesnę degalų apskaitą. Daugiau informacijos apie ją rasite šioje nuorodoje.

Ar galima įsigyti NESTE dovanų kortelę?

Norėdami įsigyti NESTE dovanų kortelę, prašome užpildykite NESTE debetinių kortelių, skirtų privačiam asmeniui, anketą. Kortelė bus užsakyta bei kortelių sutartis bus sudaryta anketą pildančio asmens vardu, bet ją galės naudoti bet kuris asmuo, kuriam ji bus padovanota. Užsakant kortelę galite pasirinkti norimą tekstą, kuris bus atspausdintas ant kortelės. Daugiau informacijos apie NESTE debetinę mokėjimo kortelę, skirtą privčiam asmeniui rasite šioje nuorodoje.

Kada bus žemesnių kainų akcijos NESTE degalinėse?

Deja, tokia informacijos iš anksto dalintis negalime. Visas naujienas apie akcijas, žaidimus, pasikeitimus skelbiame www.neste.lt bei mūsų Facebook paskyroje. Kviečiame sekti mūsų paskyrą socialiniame tinkle ir sužinoti visas naujienas vieniems pirmųjų.

Kur galėčiau kreiptis, turėdamas prekių ar paslaugų pasiūlymą NESTE?

Turėdami NESTE prekių ar paslaugų pasiūlymą, rašykite mums el. paštu neste.lietuva@neste.com.

Per kiek laiko gausiu atsakymą į užklausą, prašymą ar nusiskundimą?

Klientams į klausimus, prašymus ar nusiskundimus, pateiktus el. paštu ar raštu, dažniausia atsakome per kelias darbo dienas. Atskirais atvejais atsakymas gali užtrukti, bet ne ilgiau nei 14 kalendorinių dienų.