Dažniausiai užduodami klausimai

1. Kaip gauti PVM sąskaitą faktūrą?

PVM sąskaitos faktūros pateikiamos vienu iš trijų būdų: per EPAY sistemą, e. sąskaita per interneto banką arba popierinė PVM sąskaita faktūra registruotu paštu. PVM sąskaitos faktūros pateikimo būdą pasirenkate anketoje, kortelių užsakymo metu. PVM sąskaitų faktūrų pateikimo būdą galite keisti susisiekę su mumis el. paštu korteles@neste.com arba tel. (8 5) 212 3357. Paskutinių 6 mėnesių PVM sąskaitas faktūras galite rasti savitarnos svetainėje NESTE ekstranetas.

2. Ar galima gauti PVM sąskaitą faktūrą el. paštu?

El. paštu PVM sąskaitų faktūrų mes nesiunčiame. Klientams siūlome naudotis patogia EPAY sąskaitų pateikimo sistema. Naudojantis EPAY sistema, kaskart kai yra patalpinama nauja sąskaita, el. paštu Jūs gaunate pranešimą iš EPAY, kad Jums patalpinta nauja PVM sąskaita faktūra. Laiške būna nuoroda, ją paspaudus ir prisijungus prie EPAY sistemos, Jūs galite matyti, atspausdinti ar išsisaugoti kompiureyje PVM sąskaitą faktūrą.

3. Kaip užsisakyti EPAY paslaugą?

Užsakyti paslaugą galite pildydami kortelių užsakymo anketą, pateikdami savo duomenis prie naujo EPAY vartotojo arba užpildę ir atsiuntę EPAY užsakymo anketą. Mes Jums užsakysime EPAY paslaugą ir el. paštu gausite prisijungimus. EPAY paslauga yra nemokama.

4. Kaip užsisakyti e. sąskaitą per interneto banką?

Prisijungus prie interneto banko, spauskite e. sąskaitos ir užsisakykite naują e. sąskaitą iš UAB „Neste Lietuva”. Jums reikės nurodyti kliento arba kliento operacijos numerį. Interneto banke matysite paskutinių 12 mėnesių PVM sąskaitas faktūras. Daugiau informacijos apie e. sąskaitos pateikimą interneto banke teiraukitės savo paslaugos teikėjo.

5. Kaip pasididinti kredito limitą?

Kredito limito keitimo prašymą galite pateikti savitarnos svetainėje NESTE ekstranetas arba užpildę ir atsiuntę mums anketą el. paštu korteles@neste.com. Anketą galite rasti mūsų tinklapyje www.neste.lt. Kartu su kredito prašymu svarbu pateikti naujausius įmonės finansinius dokumentus: pelno nuostolio ataskaitą bei balansą.

6. Kaip prisijungti prie NESTE ekstraneto?

Tam, kad galėtumėte prisiregistruoti prie NESTE ekstraneto, Jums reikia sulaukti bent vienos sąskaitos faktūros, nes registracijai reikalingi duomenys iš PVM sąskaitos faktūros. Gavę PVM sąskaitą faktūrą, atidarykite tinklapį https://www.neste.lt/lt/ekstranetas, spauskite „Registracija“ ir suveskite prašomus duomenis, kuriuos rasite PVM sąskaitoje faktūroje. Prisijungimai Jums bus atsiųsti Jūsų nurodytu el. paštu.

7. Per kiek laiko pagaminate ir atsiunčiate korteles?

Kortelės pagaminamos per 5-7 darbo dienas. Korteles išsiųsime registruotu paštu. PIN kodai taip pat bus išsiųsti registruotu paštu kitą darbo dieną po kortelių išsiuntimo. Pristatymas gali užtrukti iki 4 darbo dienų.

8. Kodėl reikia pateikti akcininkų, galutinių naudos gavėjų duomenis?

Prieš pradėdama verslo santykius su potencialiais tiekėjais, klientais ir kitais partneriais NESTE prašo jų pateikti akcininkų, naudos gavėjų bei vadovybės narių asmens duomenis. Daugiau informacijos galite rasti mūsų tinklapyje: https://www.neste.lt/lt/content/informacija-pildantiems-anketas

9. Per kiek laiko įskaitomi mokėjimai?

Darbo dienomis mokėjimai įskaitomi du kartus per dieną: 10 val. ir 17 val. Atliekant pavedimus iš SWEDBANK, SEB ir LUMINOR bankų, teisingai užpildžius pavedimus (atitinkamoje vietoje nurodant kliento operacijos numerį), mokėjimai įsiskaito automatiškai per 20 min. Atliekant mokėjimus iš kitų bankų (MEDICINOS BANKAS, ŠIAULIŲ BANKAS ir kt.) pakanka nurodyti kliento operacijos numerį laukelyje „mokėjimo paskirtis“. Jeigu norite, kad mokėjimas būtų įskaitytas greičiau, darbo valandomis galite atsiųsti pavedimo kopiją el. paštu korteles@neste.com.

10. Kaip teisingai užpildyti pavedimą, kad mokėjimas įsiskaitytų automatiškai per 30 min.?

Darbo dienomis mokėjimai įskaitomi du kartus per dieną: 10:30 val. ir 17 val. Atliekant pavedimus iš SWEDBANK, SEB ir LUMINOR bankų, teisingai užpildžius pavedimus (tinkamoje vietoje nurodant kliento operacijos numerį), mokėjimai įsiskaito automatiškai per 30 min. Atliekant mokėjimus iš kitų bankų (MEDICINOS BANKAS, ŠIAULIŲ BANKAS ir kt.) pakanka nurodyti kliento operacijos numerį laukelyje „Mokėjimo paskirtis“. Jeigu norite, kad mokėjimas būtų įskaitytas greičiau, darbo valandomis galite atsiųsti pavedimo kopiją el. paštu korteles@neste.com.
1) Atliekant pavedimą iš SWEDBANK banko į NESTE SWEDBANK banko sąskaitą, skiltyje „Mokėtojo kodas“, Jums reikia pasirinkti (paspaudus rodyklę): „Kliento kodas“. Tuomet dešiniau atsiranda laukelis ir Jame reikia suvesti kliento operacijos numerį: 78******;
2) Atliekant pavedimus iš SEB banko į NESTE SEB banko sąskaitą, skiltyje „Mokėtojo kodo tipas“ turite pasirinkti „Kliento kodas“ ir ten įrašyti savo kliento operacijos numerį: 78******;
3) Atliekant pavedimą iš LUMINOR banko į NESTE LUMINOR banko sąskaitą, skilties „Mokėtojas“ laukelyje „Kliento tipas” pasirinkite „Privatus” arba „Organizacija”, laukelyje „Identifikavimo tipas” pasirinkite „Kliento kodas gavėjo/mokėtojo IS“ ir į laukelį „Identifikavimo kodas” įveskite savo operacijos numerį: 78******;
4) Atliekant mokėjimus iš kitų bankų (MEDICINOS BANKAS, ŠIAULIŲ BANKAS ir kt.) pakanka nurodyti kliento operacijos numerį laukelyje „Mokėjimo paskirtis“. Mokėjimai įskaitomi du kartus per dieną 10:30 val. ir 17 val.

Neradote klausimo, kuris jus domintų? Susisiekite su mumis:

Dėl NESTE kortelių

Tel. (8 5) 212 6981
El. paštas korteles@neste.com
Darbo laikas
I – IV 8.00 -17.00 val.
V 8.00 – 15.45 val.

Dėl degalų pristatymo

Tel. (8 5) 212 6981
El. paštas didmena@neste.com
Darbo laikas
I – IV 8.00 -17.00 val.
V 8.00 – 15.45 val.

 

Grįžti į pagrindinį NESTE Verslui puslapį