17.3.2020 - 11:10

Fiksuojami didesni klientų srautai savitarnos degalinėse





Lietuvoje įsigaliojus karantinui dėl koronaviruso COVID-19, daugelis valstybės institucijų ir privataus verslo atstovų ragina visuomenę naudotis savitarnos sistemomis, leidžiančiomis išvengti žmogiškojo kontakto. Automatinių degalinių tinklo atstovas pastebi pastarosiomis dienomis išaugusius vairuotojų srautus ir padidėjusį vidutinį įsipilamą degalų kiekį.

„Šeštadienį Vyriausybei paskelbus apie planus nuo pirmadienio įvesti karantiną šalyje, privačių klientų atsiskaitymų skaičius mūsų degalinių tinkle išaugo, lyginant su prieš tai buvusiu savaitgaliu. Penktadienį ir šeštadienį augimas kilo palaipsniui, tačiau sekmadienį pastebėjome dar didesnį klientų srauto augimą degalinėse visoje šalyje“, – sako  degalinių tinklo „Neste Lietuva“ generalinis direktorius Markus Lindkvist.

Jo teigimu, savitarnos degalinių tinkle nuo šeštadienio augo ir vidutinis įsipilamų degalų kiekis. Jis taip pat buvo didesnis ir pirmąją karantino dieną – šį pirmadienį.

Automatinių degalinių tinklo atstovas atkreipia dėmesį, kad per savaitgalį augo atsiskaitymų banko kortelėmis operacijų skaičius. Jo vertinimu, taip vairuotojai greičiausiai elgiasi ne tik siekdami taupyti laiką, bet ir sąmoningai vengdami naudoti grynuosius pinigus, kurie yra vienas iš užkrečiamųjų ligų sukėlėjų perdavimo būdų.

Sveikatos apsaugos ministerija gyventojams rekomenduoja rinktis elektronines atsiskaitymo priemones. Jeigu visgi atsiskaitoma banknotais ir monetomis, būtina kuo dažniau plauti rankas, neliesti veido neplautomis rankomis. Jei atsiskaitant tenka rankiniu būdu suvesti PIN kodus, taip pat būtina atsakingai pasirūpinti rankų higiena: naudoti pirštines, rankas dezinfekuoti.

Paskelbus karantiną visoje šalyje „Neste“ degalinės ir toliau dirba įprasta tvarka. Bendrovė nuolat stebi situaciją dėl pasaulyje plintančio COVID-19 ir nori nuraminti savo klientus, kad degalų šiuo metu netrūksta, užsakymai suplanuoti ir vyksta be trikdžių.

„Degalų atsargomis besirūpinančių ir į degalines užsukančių klientų prašome laikytis saugumo priemonių: vengti kontakto su kitais klientais, mokant už degalus savitarnos terminaluose rinktis bekontaktį atsiskaitymą, pilant degalus naudoti vienkartines pirštines, kurias rasite visose mūsų degalinėse“, – pataria M. Lindkvist.

Siekiant apriboti fizinį kontaktą ir užtikrinti klientų bei darbuotojų saugumą, visiems „Neste“ darbuotojams suteikta galimybė dirbti iš namų. Klientai  ir toliau yra aptarnaujami telefonu ir el.paštu įprastomis darbo valandomis.

Esant pasikeitimams, aktuali naujausia informacija klientams bus teikiama bendrovės interneto svetainėje, socialinių tinklų paskyrose, el. laiškais arba SMS žinutėmis, jei klientai yra davę sutikimą būti informuoti šiais kanalais.